Małe sukcesy

niedziela, 27 marca 2016

Wyzwanie kolorystyczne Diabelskiego Młyna.

Witam serdecznie :-)
 
Dzisiaj wreszcie zabrałam się za wyzwanie do którego przymierzałam się chyba od tygodnia- wyzwanie Diabelskiego Młyna z paletą kolorystyczną Mru :
 

                               

 
A ze znalazłam kiedyś cudoooowny digi-stempel tłustego kocura,którego już jakiś czas temu pokolorowałam promarkerami - i akurat tak się złożyło że na idealnie pasujący kolor - więc wylądował na kartce :
 





 
Uśmiech ma zabójczy :-))) Taki prawdziwy wredzioch :-)))
Kot teleportował się stąd,
papiery KaiserCraft i bodajże StudioCalico - zakupione swojego czasu na targach.
Kot oczywiście leci na wyzwanie :-)))
Pozdrawiam serdecznie Zaglądaczy :-)

3 komentarze:

  1. O rety rety, jaki superaśny!Esktra. No nie wiem jak jeszcze napisać, że mi się podoba :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fajna karteczka, zabawna, świetnie skomponowana całość . Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń