Małe sukcesy

czwartek, 3 marca 2016

Pierwsze wielkanocne.

Witam wszystkich :-)
 
Dzisiaj powstały NARESZCIE (!) pierwsze wielkanocne kartki - w końcu miałam trochę więcej czasu, żeby dorwać się do moich przydasi, papierów i tym podobnych rzeczy złowionych i przytarganych z sobotniej Craft Wawy :-)))
Na razie z braku czasu powstały dopiero dwie, ale najważniejsze, że produkcja ruszyła :-)
Na obydwóch wykorzystałam świeżo zakupiony wykrojnik wianek z kwiatkiem  i gałązkę nr 2 z Craft Passion - oprócz tego gałązki, jajeczka, kwiatki, tekturki... już sama nie pamiętam co na jakim stoisku było kupowane... :-)
 
Oto co wyszło z tego mojego wielkanocnego klejenia :
 










 I jeszcze coś - pierwszy raz pokusiłam się o zrobienie swoich własnych kwiatków z papieru czerpanego zakupionego 100 lat temu w jakimś przydrożnym sklepie papierniczym - baaaardzo dużo im brakuje do doskonałości, taka pierwsza nieporadna próba :
 





 
Pokolorowałam je promarkerami, powyginałam na mokro, poskręcałam, wysuszyłam, uffffff......całe popołudnie z głowy...
Ale pierwsze koty za płoty, teraz jeszcze pozostało zmierzyć się pierwszy raz z zakupioną także na Craft Wawie pianką foamiranową, ale to będzie wyższa szkoła jazdy...
Efekty pewnie niedługo się tutaj pojawią :-)
Pozdrawiam Zaglądaczy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz