Małe sukcesy

czwartek, 11 lutego 2021

Tagi,tagi, jeszcze więcej tagów - Rogaty luty.


 Hejka :-)

Pora, żeby wrzucić drugą pracę na wyzwanie kartkowe

 u Inki 

- tym razem wytyczną była kieszonka, w której miały zamieszkać tagi.

Moim kombinacjom nie było końca, pomysłów było mnóstwo ale i mnóstwo problemów jak je zrealizować, jak dokleić, jak przyciąć, gdzie zagiąć, itd....

W końcu pomysł doczekał się "narodzin" - na białej bazie w kształcie taga rozpanoszyły się stemplowane  Mikołaje z reniferem i choinkami - od razu jak pomyślałam o tej kartce wiedziałam, że dokładnie te stemple wykorzystam :-)

No i zaczęło się od kolorowania, potem wybór papierów, wycinanie kieszonek i - tadaaaaaaamm!!!!!!

Poznajcie Mikołajki oraz ich renifera :-)))

(uwaga - dużo zdjęć, nie potrafiłam wybrać)

 






 

...za Mikołajkami ukryłam kieszonki na tagi...



 

...tagi można wykorzystać jako zawieszki do prezentów z "mikrożyczeniami" :-)


 

...na odwrocie każdego przykleiłam połówkę gwiazdki...


 

...tak wygląda kartka bez tagów...




 

... i jeszcze raz całość :-)

 W pracy wykorzystałam papiery "P13" i "Galerii papieru", napis od "Artistiko" i od "UHK Gallery", śnieżynki - wykrojnik "Sizzix", konturówka "Pentart".

 

Oczywiście Mikołaje biegną do Inki :



Pozdrawiam bardzo zimowo i śnieżnie :-)

Buziaki,

K.

 

10 komentarzy:

  1. Fantastyczna karteczka z tagami! Pomysłowa kompozycja i świetnie dobrane stempelki😀
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka i przede wszystkim sam pomysł na kieszonki! Kartka wygląda rewelacyjnie zarówno z tagami, jak i bez nich. O wszystkim pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaderskie!!! Az sama chce takie ❤. Fantastyczny pomysl, bardzo oryginalny. I cudnie, ze tyle zdjec, bo mozna oczy nacieszyc ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie dziewczyny,to była jedna wielka kartkowa kombinacja 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, słusznie, że wrzuciłaś tyle zdjęć, bo są piękne. Choruję na ten stempelek od jakiegoś czasu. Można wiedzieć gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go od dawna, z tego co pamiętam to chyba "cudowna" chińska strona z zakupami 😉 (Aliexpress)

      Usuń
  6. Kombinacje wyszły na medal! :) I pomysł i wykonanie i sprytne kieszonki nietuzinkowe! Bardzo się cieszę, że taką kartkę mogę podziwiać - jak piszą dziewczyny, dobrze, że tyle zdjęć, widać całą urodę każdego kawałka tej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba! Szałowy tag! Tyle się tu dzieje, ale wszytko jest na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń