Małe sukcesy

piątek, 5 lutego 2021

Cappuccino makes me happy.

 Witajcie :-)

Dzisiaj będzie bardzo nietypowo, moja dzisiejsza kartka jest eksperymentem pod względem formy - sama "wydziergałam" kształt z kartki DL :-)

Całość trzyma się na jednym, maleńkim elemencie wieczka, dlatego dla pewności opasałam ją - jak w prawdziwej, gorącej kawie - tekturkowym "trzymaczem" :-)

Kilka napisów, parę kwiatków i praktycznie brązowy zwykły, gruby karton - oto moje cappuccino :-)

(uwaga - duuuuużo zdjęć :-)

 

 Na początku wymierzyłam sobie bazę - kubek kawy :

 

Potem okleiłam bazę brązowym, sztywnym papierem, wieczko kubka zasmarowałam białym gesso oraz pochlapałam nim kubek :


 
Napisy od "UHK Gallery"...
 
 
...kwiatki z arkusza "P13"...

 
...tył...


 
... a tutaj napis i kwiatki w całej okazałości po zdjęciu tekturki ...



 
...środek po rozłożeniu kartki...






 
...tekturka recyklingowa z prawdziwej kawowej tekturki...


 Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca z oglądaniem mnóstwa zdjęć :-)
 
Kawowa kartka leci na wyzwanie do 
"Kartkowego ABC - c jak ciepły napój" :


Pozdrawiam serdecznie i baaaardzo zimowo :-)
K.


8 komentarzy:

  1. Super pomysł, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cappuccino pijam bardzo rzadko, ale Twój kubek zachwycił mnie bardzo 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  4. CIEKAWIE ujęty temat. Dziękuję za udzial w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pyszna kawka :) Super:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń