Małe sukcesy

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Wyzwaniowy lift.

  Hejka :-)

Biegając ostatnio po różnych blogach trafiłam na wyzwanie na  blogu "Towarzystwa Dobrej Zabawy" - tematem jest lift bardzo delikatnej pracy Eleny :

 



Przyznam szczerze, że dość długo się zastanawiałam jak "ugryźć" temat - chciałam, żeby kartka nie była taka motylkowo - oczywista, żeby trochę zaskakiwała.

I tak szperając w swoich pudłach z papierami znalazłam zapomniany bloczek 

Mintaj "Wing Book" 

- pomysł zrodził się baaaaardzo szybko :-)))

Oto mój lift :

 









       W pracy użyłam papierów "Galerii Papieru"/"Paper Heaven"

robaczki z "Wing Book" Mintay,

stemple z Papermanii, perełki Nuvo, napis UHK Gallery,

kwiatki Zielone Koty.

 Karteczkę posyłam na wspomniane wyżej wyzwanie na blogu

"Towarzystwa Dobrej Zabawy" :

 


 

Pozdrawiam cieplutko,

K.


3 komentarze:

  1. Здравствуйте, Екатерина! У Вас получилась прекрасная ботаническая открытка!)) Жуки, стрекозы, бабочки - все они так гармонично вписаны в цветочную композицию, что я просто в восторге от такой красоты!)) Спасибо, что творите вместе с TDZ! С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały lift, jestem zachwycona, wszystko świetnie pasuję, dziękuję za wspólną zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń