Małe sukcesy

środa, 13 stycznia 2021

Nowy Rok, nowe wyzwanie - Rogaty styczeń.

 Witajcie po bardzo długim czasie :-)

 

Trochę muszę tu poodkurzać, bo pajęczyny się już panoszą w każdym kąciku...

Nie znaczy to, że przez ten cały czas kompletnie nic się nie tworzyło - tworzyło się, i owszem, ale jakoś nie wskakiwało tutaj wcale, samo  nie chciało niestety...

Tak sobie pomyślałam, że w tym roku wybiorę sobie jakąś cykliczną zabawę, żeby zmobilizować się do wrzucania regularnych postów 

- i trafiło na ROGATEGO u Inki :-)))

 A że tagi lubię - mam nadzieję ,że podołam.

Lubię świąteczną twórczość i myślę, że nawet w czerwcu z chęcią - dla ochłody - można coś zimowego wyskrobać.

Oki, dosyć pisania - wrzucam to, co wydaje mi się, że na początek będzie pasowało - kartka ze świątecznym tagiem - zapraszam do oglądania :-)))

 

 





 

W pracy wykorzystałam głównie papiery UHK Gallery.

Pracę zgłaszam oczywiście na "rogate wyzwanie" :

 
 

Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że wytrwam do grudnia :-)))

Buziaki,

K.


15 komentarzy:

  1. Ale sobie postawiłaś wyzwanie :) cieszymy się, że będziemy się wspólnie mobilizować i spotykać co miesiąc. Super, że Rogaty przyczynił się do odkurzenia bloga! Ptaszek, tag, kartka - pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka i wspaniały tag - fajnie podrasowany zimowymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wpasowany tag w kartkę, ślicznie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny start po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie polaczylas naszego glownego bohatera taga z zimowymi elementami ❤. Piekny, optymistyczny przekaz. Cudownie nim odsniezylas szlaki. Trzymam kciuki za powodzenie w postanowieniu!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, mam nadzieję że wytrwam 😁😁

      Usuń
  6. Bardzo ładna ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za wytrwałość! Piękna kartka z tagiem :)

    OdpowiedzUsuń