Małe sukcesy

środa, 21 lutego 2018

Z zajączkami.

Witajcie :-)))
 
Dzisiaj u mnie wiosennie i zielono :-)
Kartka w zupełnie innym klimacie niż poprzednia, jakoś tak mnie wzięło na zieloność i pastele.
I znowu na kartce rozpanoszyły się zajączki, coś mi się zdaje, że to będzie motyw przewodni tegorocznej Wielkanocy :-)
Ale za to nie ma ani jednego kwiatka ( nie licząc oczywiście zielonego, kwiecistego papieru) - nie pamiętam już, kiedy
ostatnio była kartka bez kwiatka :-)))









 
Wykorzystałam papiery "Galerii Papieru", ten cudowny zielony w kropki to był skrawek,więc zupełnie nie wiem, z jakiej firmy :-(
Tekturki "Crafty Molly", stempelek z "Agaterii".
A ponieważ kartka została zrobiona według mapki, którą wyszperałam na blogu "Zielonych Kotów" leci dokładnie tam na wyzwanie :
 


http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-mapka.html

 
Pozdrawiam cieplutko :-)
K.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :-) To jest po prostu przyzywanie wiosny :-)

      Usuń
  2. Urocze zajączki i świetna realizacja mapki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń