Małe sukcesy

wtorek, 20 lutego 2018

Fioletowa Wielkanoc - wyzwanie Bloomcraft.

Witajcie:-)
 
Pomyślałam sobie, że to najwyższy czas aby zabrać się za wielkanocne kartki - u innych dziewczyn już jest ich mnóstwo, ja jak zwykle zaczynam z opóźnionym zapłonem :-)
Dzisiaj będzie kartka, która na początku wydawała mi się trochę smutna jak ją prawie skończyłam, ale po dodaniu żółtego kwiatka zupełnie zmieniła nastrój :-)
Czasem wystarczy mały szczegół i zmienia się zupełnie wyraz całości.









 
W pracy wykorzystałam papiery "Magicznej  Kartki" oraz "Lemonade", wykrojniki "Craft Passion",
tekturki "Crafty Molly", stempel "Agaterii", kwiatek "zlotowy", zakupiony dawno dawno temu.
 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Bloom Craft" :
 

wyzwanie #17 moodboard


Małe problemy techniczne,nie chce mi się wkleić obrazek moodboard'u....
Ale to, co się wkleiło przekierowuje ;-)))
Pozdrawiam,
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz