Małe sukcesy

piątek, 12 lutego 2016

Wyzwanie z mapką.

Witam serdecznie :-)
 
Dzisiaj karteczka, która powstała za sprawą mapki, którą znalazłam na blogu


 
Sama byłam zdziwiona,jak szybciutko udało mi się ją wymyślić  i  jak błyskawicznie powstała,po prostu napad weny twórczej nastąpił :-)))  
   




                                                                 
Karteczkę oczywiście zgłaszam na wyzwanie :-)
 
A ponieważ zaczęłam sobie szperać po w/w blogu, natknęłam się na mapkę bodajże z zeszłego miesiąca - wiem, że to już musztarda po obiedzie, ale oto co wyszło z tego mojego odgrzebywania starszych postów :




 




 
 Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających :-)))

8 komentarzy:

  1. Super , dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa interpretacja obu mapek :) dziękujemy za udział w zabawie i zapraszamy w przyszłości na naszego bloga The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam do Was baaardzo często :-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładna kartka :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowym SS :)

    OdpowiedzUsuń