Małe sukcesy

sobota, 20 lutego 2016

Hop do wiosny :-)

Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających :-)
Dzisiaj będzie małe przywoływanie wiosny,ale w troszkę nietypowych kolorach - żadnej zieleni ani żółci,co to się z wiosną kojarzą,tylko róż,róż i niebieskości :-)))
A to wszystko za sprawą wyzwania w Diabelskim Młynie z paletką kolorystyczna Magudy - 


                                                                                                                 

A oto co wyszło z tego mojego dzisiejszego "dłubania" :




 Karteczkę zgłaszam oczywiście na wyzwanie w Diabelskim Młynie :-)
A co do wiosny - to mogłaby już pomalutku się pojawiać,co myślicie o tym?
Pozdrawiam sobotnio :-)
                                                                                                         

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszło :) Sama chętnie wskoczyłabym już w wiosenny dzień . Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi też wiosna kojarzy się z różem. Wszystkie pierwsze pąki są różowawe :) :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    Ja troszkę jednak tęsknię do zimy....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo,nie,nie,ja tam wiosenna jestem i wiosną ożywam :-))) zimy już nie chcę ani trochę :-)))

      Usuń