Małe sukcesy

wtorek, 25 maja 2021

Kartka tagowa z shakerem - Rogaty maj.

Witajcie :-)

Kolejny miesiąc i kolejne wyzwanie na Rogatym - tym razem kartka tagowa z shakerem. Chociaż w sumie już dawno wiosna, jednak patrząc na to, co dzieje się za oknem 

- przynajmniej u mnie - 

wcale nie trudno wkręcić się w kolejne zimowe projekty... 

Moja majowa kartka jest wiosenno-zielona, z białymi, wykrojnikowymi śnieżynkami i elementami z arkusza do wycinania bodajże od P13.

Zapraszam do oglądania :-)

 











 W pracy wykorzystałam papiery "UHK Gallery" i elementy do wycinania z "P13". 

Shaker przykleiłam na dystansach, choinkę wewnątrz oprószyłam brokatem, ramkę shakera dodatkowo pociągnęłam białym gesso, aby ją ciut ośnieżyć.

No i jak Wam się podoba mój shakerowy tag majowy?

Pozdrawiam serdecznie ,

K :-)



4 komentarze:

  1. Baaardzo sie podoba. I to dowod na to, ze wiosenne zielenie rowniez cudnie potrafia zagrac w swiatecznej, zimowej scenerii ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny :) Tyle tu sympatycznych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń