Małe sukcesy

sobota, 24 kwietnia 2021

Kartka z dyndadełkiem - Rogaty kwiecień.

 Witajcie (powiedzmy) wiosennie :-)

Nadszedł czas na kolejną kartkę na całoroczną zabawę u Rogasia :-)

Tym razem miało być łatwiutko - kartka z dyndającym tagiem. 

Nie wiem, u mnie to chyba jakoś tak jest, że im łatwiej tym trudniej...Nieźle się nagłowiłam nad tą kartką, a w sumie żadna rewelacja i nie wiadomo jakie dzieło nie powstało...

Chyba jak do tej pory miałam z nią najwięcej problemów...

Ok, dosyć marudzenia, oto co udało mi się wymodzić :

 









 

Czarną, pionową bazę okleiłam różnymi papierowymi resztkami, 

od rogu do rogu - po wcześniejszym zrobieniu dziurek - 

przeciągnęłam sznurek, na którym zawisły zawiązane dydnające tagi - prezenciki. Napis z "UHK Gallery". Dorzuciłam wycięte wcześniej gałązki, pierniczki i inne zimowe elementy 

- i oto jest - kwietniowa kłopotliwa kartka gotowa :-)

 

 

 

 Pozdrawiam zimowo - u mnie dzisiaj pada i pada i pada śnieg...

K.


3 komentarze: