Małe sukcesy

czwartek, 25 marca 2021

Patchworkowa tagowa kartka - Rogaty marzec.

 Witajcie :-)

Za oknem już prawie cudowna wiosna, ale za sprawą rogatego wyzwania całorocznego co najmniej raz w miesiącu wracam sobie do grudnia i Bożego Narodzenia. 

Trochę śmiesznie jest robić kartki zimowe jak za kilka dni Wielkanoc, ale tak sobie myślę, 

że w lipcu będzie jeszcze zabawniej :-)

Oto moja marcowa kartka - w sumie powstała już ze dwa tygodnie temu, 

chyba od razu po przeczytaniu wytycznych na ten miesiąc zrobiła mi się "w głowie", 

a potem od razu w realu, ale jakoś nie było czasu na fotki.

Ale w końcu się doczekała i JEST :-)

Oto moja tagowo - patchworkowa kartka :

 









 Kompletnie nie wiem, z jakiej firmy papier w deseczki, został mi skrawek bez nazwy, reszta to głównie "P13", 

napis "UHK Gallery".

Tagi przykleiłam na dystansach, nadało to kartce ciut przestrzenności.

Karteczka leci do Inki na Rogaty blog :





Pozdrawiam serdecznie,

K.


5 komentarzy:

  1. To prawda, okres totalnego zaskoczenia jesli chodzi o swiateczne karteczkowanie. Baaardzo fajny ten uklad a szczegolnie podobaja mi sie te grafiki na dystansach ❤❤❤. Dodaja tego swiatecznego klimatu ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna. Dziadek do orzechów jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka - i te tagi z przeszyciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają motywy na tych tagach! Ułożenie super, wszystko pięknie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń