Małe sukcesy

sobota, 27 lipca 2019

Liftowy tag.

Witajcie :-)
 
Dzisiaj zmierzyłam się z czymś, czego do tej pory jeszcze nie robiłam 
- nie zdarzyło mi się jeszcze zrobić taga samego w sobie -
 owszem, na kartkach były używane nie raz, 
ale jako osobna forma jeszcze u mnie nie zaistniały :-)
Inspiracją była zabawa w "Towarzystwie Dobrej Zabawy", gdzie właśnie tag trzeba było zliftować. 
Oto oryginał - piękny tag Ani
 


 

 A oto moja wersja :
 









 
W pracy wykorzystałam głównie papiery ABStudio, ramka-gotowiec zakupiony kiedyś w empiku, kwiatki "Zielone Koty", gaza i sznurek.


Tag posyłam na wyzwanie do  "Towarzystwa Dobrej Zabawy" :
 

 http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2019/07/lift-pracy-annar.html

 Pozdrawiam cieplutko,
K.

2 komentarze:

  1. Екатерина, мне не верится, что этот тег у вас первый!)) Он прекрасен, интересен и выразителен. Мне нравятся бабочки)) Отличная работа. Ждем вас еще и еще в нашем блоге, там найдется, что вы еще не делали)) Творите вместе с нами, наслаждайтесь с ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca😍🤩 dziękuję za zabawé z TDZ

    OdpowiedzUsuń