Małe sukcesy

piątek, 17 sierpnia 2018

Zapamiętaj chwile...


Witajcie :-)
Dzisiaj w końcu się zebrałam żeby coś napisać po dłuższym czasie, fura pracy i jakieś wakacyjne lenistwo mnie dopadło na  wszystkich frontach... chyba urlop by się przydał bo już od daaaaaawna nie było...
Szczerze mówiąc nawet nie pamiętam mojego ostatniego prawdziwego urlopu...
Ale koniec narzekania, nadrobię :-)))
Dzisiaj szybciutko kartka z aparatem do uwieczniania wakacyjnych wspomnień :











Wykorzystałam papier "Piątku Trzynastego", grafika aparatu kompletnie nie wiem skąd, główny arkusz już dawno nie istnieje w całości,
trochę sznurka, muszelki zebrane osobiście na mojej ukochanej plaży.


Karteczka leci na wyzwanie do "Art-Piaskownicy" :



http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/08/cards-kartka-z-wakacji-edycja.html

 Pozdrawiam cieplutko sierpniowo :-)
K.

4 komentarze:

  1. śliczna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, wakacyjna karteczka :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń