Małe sukcesy

czwartek, 5 lipca 2018

Życzenia w niebieskościach.

Witajcie :-)
 
Piękna pogoda za oknem, błękitne niebo - 
to i kartka dzisiaj będzie w błękitach i niebieskościach.










 Wykorzystałam tym razem dużo rzeczy,
 które miałam już od dawna, a jeszcze nie znalazły do tej pory swojego miejsca.
Kwiatek zrobiony sto lat temu z foamiranu, 
tekturka to to, co zostało po jakiejś gotowej ramce, 
a mozaikowe kółka to 
- nie uwierzycie -
 kółka, które wycięłam daaaaawno temu z pudełka po chusteczkach higienicznych, 
strasznie mi się ten wzorek spodobał i wiedziałam, że kiedyś gdzieś go wykorzystam :-)))
Oprócz tego papier z "Filigranek", piórka z arkusza "Lemoncraft", cekiny od "Zielonych Kotów".
Wykrojnik - serwetka z "CraftPassion".

 A że kartka świetnie wpisuje się w temat wyzwania "Art-Piaskownicy" - GRECJA,
to leci właśnie tam :-)


https://art-piaskownica.blogspot.com/2018/06/podroze-mae-i-duze-grecja.html


Pozdrawiam serdecznie,
K.




2 komentarze:

  1. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podeście do tematu - bardzo ładna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń