Małe sukcesy

wtorek, 13 marca 2018

Wielkanoc w pastelach.

Witajcie:-)
 
Jakoś te moje kartki wielkanocne tym razem kochają fiolety, cały czas mimowolnie sięgam po papiery w takich odcieniach...
Tym razem jednak podczas mojego wieczornego dłubania wypadły mi z pudełka dawno temu zrobione kwiatki w różowym odcieniu i powstała kartka bardzo pastelowa i wiosenna. 
Może nareszcie odczarowałam te fiolety?
 








 
Użyłam papierów "Galerii Papieru", napis z "Magicznej Kartki", cudowne piórka i motylki z arkusza "Lemoncraft", kwiatki samorobne z papieru czerpanego, tekturka-jajo z  "Esów Floresów".

Karteczka leci na wyzwanie "I like challenges" - "wyzwanie z piórkiem" :
 

http://like-chellenges.blogspot.com/2018/03/piorko-wyzwanie-32.html


...na wyzwanie "123 scrapuj Ty" : "Praca z jajem" :
 

http://123scrapujty.blogspot.com/2018/03/wyzwanie111-praca-z-jajem.html

 
... oraz na wyzwanie "ScrapAndMe" - "Wielkanoc" :
 

https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-42-wielkanoc.html

 
 Pozdrawiam serdecznie,
K.


7 komentarzy:

  1. Wielkanoc za pasem i nawet z piórkiem pracy ten element dodał animuszu:-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczułam wiosnę �� Dziękuję za udział w wyzwaniu DT I like challenges Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wykorzystanie piórek. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosenna kompozycja ☺ Dziękiję za udział w wyzwaniu I like challenges ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges ;)

    OdpowiedzUsuń