Małe sukcesy

wtorek, 19 grudnia 2017

Świateczne gałązki.

Witam serdecznie:-)
 
Dzisiaj pomysł, który urodził się już jakiś czas temu w mojej głowie, ale dopiero teraz doczekał się realizacji.
Także świątecznie, ale tym razem troszkę inaczej.
Wymyśliłam sobie, że zrobię dekoracje świąteczną z gałęzi, ręcznie zrobionych poinsecji i malutkich bombek.

 Na początku pomalowałam zebrane wcześniej gałęzie białym gesso:
 (w tle mój twórczy nieład :-)
 



 
...potem przyszedł czas na czerwone gwiazdy betlejemskie:
 



 
...i malutkie bombki, które postanowiłam pozawieszać na gałęziach za pomocą dość długich wstążek :
 


 
...TADAAAAAAM!!! Efekt końcowy - gwiazdy betlejemskie przyklejone klejem na ciepło, bombeczki pozawieszane - i jak Wam się podoba taka wersja świątecznej dekoracji???
 











Jakość zdjęć nie najlepsza,małe kłopoty z aparatem :-) 
Pozdrawiam Zaglądaczy :-)
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz