Małe sukcesy

piątek, 21 października 2016

Brąz, brąz, brąz.


Witam piątkowo :-)
 
Nie wiem jak u Was,
ale u mnie pogoda paskudna, po prostu nosa nie chce się za próg wystawić, 
pada, wieje i do tego mgła...brrrrrr....
Tak więc sobie pomyślałam, 
że zabiorę się za kartkę na wyzwanie
 "Tworzę w jednym kolorze- brąz".
 

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0gt79dkf3YBpML-R7qj7hyI7JXPL4uhFkktxFWha0QCLnwksTSMEO7-r5UPhOZvA2tP7NtzvVw2GWB4Eu3EhdsTMF-MADEeDAejTNQ1HfVkP2l_EoRRkdEtf9_TJPC12_9kr8dg_U6ST5/s1600/sz.jpg 


Brąz to cudowny kolor, 
od razu skojarzenie z pyszniutką czekoladą, a ja niestety czekoladoholik jestem straszny...
Ale przewrotnie na kartce nie będzie ani kawałeczka czekolady,
czekolada była konsumowana podczas tworzenia 
na poprawę humoru :-)))
A oto wyniki tego "czekoladowego" tworzenia :
 







Wykorzystałam m.in. papiery "Studio 75"
tekturkę "SnipArt",  wykrojniki "Marianne Design",
"Joy!Craft" i "Craft Passion".
 
Karteczka oczywiście leci na wyzwanie :-)
Pozdrawiam cieplutko :-)))
K.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w brązowym wyzwaniu na blogu Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń