Małe sukcesy

niedziela, 24 czerwca 2018

Z okazji przeprowadzki.

Witajcie :-)
 
Dzisiaj kartka z okazji, którą - szczerze mówiąc pierwszy raz miałam na tapecie - a mianowicie parapetówka.
Sporo było ręcznego wycinania, ale ostatnio jakoś więcej wycinam ręcznie niż maszynką.
Nie było łatwo,bo temat nigdy wcześniej nie "ugryziony", ale już po stwierdziłam, że poszło wcale nie najgorzej i ku mojemu zdziwieniu szybko :-))
Efekty poniżej :











W pracy użyłam papierów "Agaterii" i "Galerii Papieru", literki powycinane z arkuszy "Magicznej Kartki" i z gratisów "Galerii Papieru", tekturka "Latarnia Morska".

Karteczka leci na wyzwanie sklepu "MiszMasz Papierowy :


http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-32-zielono-mi.html


...i do "BloomCraft" na wyzwanie wycinankowe :
 


Wyzwanie kreatywne BloomCraft

 Pozdrawiam,
K.

4 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z tematem! Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie brawa za pomysł! Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszmaszPapierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszła Ci ta kartka, ma w sobie dużo uroku :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń