Małe sukcesy

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Podróże małe i duże.

Witajcie :-)
 
Dzisiaj karteczka, która powstała na wyzwanie "Art - Piaskownicy".
Długo myślałam nad tym jak "ugryźć" temat, bo nie był łatwy i banalny, ale w końcu coś wykombinowałam i dołączam do malutkiego grona dziewczyn, które postanowiły zmierzyć się z wyzwaniem :-)
Jak pewnie nietrudno się domyślić zainspirowały mnie kolory flagi Niemiec :









Wykorzystałam stempel do listków z "Agaterii", kwiatki zakupione kiedyś na targach, 
oryginalnie były kremowe, ale potuszowałam je na żółto,
kropkowane serduszka z jakiejś sieciówki, 
tekturka z "CraftyMoly". 
Taka trochę walentynka wyszła w nietypowych kolorach :-)))

Karteczka leci na wyzwanie :



 http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/05/podroze-mae-i-duze-niemcy.html

Pozdrawiam,
K.

4 komentarze:

  1. Inspiracja kolorami flagi niemieckiej wyszła bardzo ciekawie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWY PROJEKT;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestandardowe podejście do tematu, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń