Małe sukcesy

niedziela, 6 lutego 2022

Z okazji urodzin.

 Witajcie :-)

Dzisiaj mam do pokazania karteczkę, którą zrobiłam dla pewnej wyjątkowej młodej damy kończącej właśnie okrąglutkie 20 lat (kiedy to było.....)

W sumie od razu miałam pomysł i od razu wiedziałam, że wykorzystam papiery Mintay a ściśle kartkę z elementami do wycinania z kolekcji "Lady".

Miało być elegancko, delikatnie i kobieco - 

tak prezentuje się kartka :

 











 Na białą bazę DL nakleiłam złoty papier, 

kolejną warstwą jest papier z turkusowej kolekcji "Craft O'Clock", wykrojnikowa serwetka i kompozycja z wyciętych płaskich, różowych kwiatów oraz listków z "Craft O'Clock" i "ScrapAndMe".

 Sukienkę podkleiłam dodatkowo kawałkiem gipiurowej koronki, żeby wyglądała bardziej elegancko :-)

Pozdrawiam cieplutko,

K. 

4 komentarze:

  1. Urocza kartka, dopracowana w każdym szczególe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna Kasiu, a ta koroneczka przy sukni mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ,kwiecista kartka 🙂🙂
    Dziękuję za pocztówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka, bardzo podoba mi się motyw sukienki z koronką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń