Małe sukcesy

środa, 10 lutego 2016

Jak kawa to i ciacho :-)))

Witajcie :-)

Ostatnio "biegając" po różnych blogach natrafiłam na zaproszenie na kawę w Spuchlikowie z okazji pierwszych urodzinek bloga. Postanowiłam także wziąć udział w zabawie i wspólnym "kawkowaniu", chociaż siebie kawoszem nazwać niestety nie mogę...uśmiałybyście się widząc co pijam, nazywając to dumnie KAWĄ, a w rzeczywistości jest to mleko z jej  odrobinką :-PPP
 
Ale za to zapach kawy...  mmmmmmmmmmmm..... jedna z cudowniejszych rzeczy na świecie :-)))
No wiec jak już tą moją KAWĘ raz na jakiś czas sobie zrobię, to oczywiście nie może do niej zabraknąć czegoś słodkiego, słodziutkiego...
I tak właśnie postanowiłam to pokazać w mojej pracy - jest słodka, słodziutka, pyszniutka...
A słodyczy specjalnie "wsypałam" tam taką ilość, żeby każda z Was wybrała sobie słodycz, który lubi najbardziej :-)

A oto jak "Kawoszka" wyszła u mnie :











A tak "wrzucając" jeszcze coś od siebie - ja w tym światku całkiem zielona jeszcze jestem, biegam po Waszych blogach, podziwiam, "zazdraszczam"...niejednokrotnie schodzą mi na tym dłuuuuuugie godziny...
Próbuję po kolei wszystkiego - stępli, wykrojników, kombinuję z papierami, promarkerami... 
Mam nadzieję, że będzie to pomalutku wyglądało coraz lepiej i że kiedyś u mnie także spotkamy się na jakąś małą kawkę z podobnej co w Spuchlikowie okazji :-)))
Pozdrawiam serdecznie Magudę, życzę wszyskieeeeeeeego cieplutkiego z okazji roczku :-)))


6 komentarzy:

  1. Dobre połączenie, kawa i ciacho, się wie! Na kartce też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko tak w biodra nie szło...dzięki :-)))

      Usuń
  2. Dziękuję Ci kochana, że odwiedziłaś moje małe miejsce i dołączyłaś do spotkania. Ogromnie mnie to cieszy :) I pamiętaj, by nas potem u siebie sprosić na swój rok :) :)
    Pyszna babeczka. Kawowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, apetyczne babeczki. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh :-) widzę,że babeczki królują - nie da rady bez słodycza do kawy :-))) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń